LUE NÄKÖISLEHTI: Postin lakon vuoksi kaikki MT:n artikkelit ja näköislehti luettavissa vapaasti
Ihmiset & kulttuuri

Katso videolta, miten lankutat oikein! – vartaloa vahvistavan liikkeen voi tehdä pienessä tilassa ja muutamassa minuutissa

Parilankutuksella voi lisätä vaikeutta ja toisaalta motivoida itseä ja toista liikkumaan.
Pasi Leino
Aluksi voi lankuttaa polvet maassa, jolloin liike on kevyt tehdä.

Lankutus on monipuolinen koko vartaloa vahvista liike. Lankutus kannattaa harjoitella askel askeleelta ja vasta sen jälkeen lisätä haastetta eri variaatioin. Katso tältä videolta tärkeimmät vinkit lankutukseen.

Parilankutuksella voi lisätä vaikeutta ja toisaalta motivoida itseä ja toista liikkumaan. On mukavaa harrastaa yhdessä ja kun aika on sovittu ja kalenteriin merkattu, se tulee myös tehtyä. Videolla annetaan vinkkejä parilankutukseen.

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Video: Miesten ja poikien liikkuvuus on heikompaa naisiin verrattuna – vain puolet miehistä saavat kiinni varpaistaan täysistunnassa

Näillä vinkeillä voit kehittää keskivartalosi voimaa – juttu paljastaa lankutuksen tyypillisimmät virheet

Katso tästä muistilista supertehokkaaseen treeniliike lankutukseen