LUE NÄKÖISLEHTI: Postin lakon vuoksi kaikki MT:n artikkelit ja näköislehti luettavissa vapaasti
Maatalous

Raisioagron entinen markkinointijohtaja suomii kaupan omia merkkejä ja ruokaketjun jämähtäneitä ajatusmalleja: "Ruokaketjun ajattelutapa tarvitsee tuotekehitystä"

Kaupan omat tuotemerkit nakertavat elintarviketeollisuuden mahdollisuuksia vetää ruoka-alaa vauhtiin, pohtii Timo Huhtamäki.
Pyry Kantonen
Timo Huhtamäki työskenteli Raisioagrossa vuosina 2014–2016. Nyt siirryttyään muulle toimialalle hän perää ruokaketjuun ajattelutavan muutosta. Huhtamäki pyrkii eduskuntaan vihreiden listalta Helsingistä.

Ruokaketjussa kaivataan ajattelutavan muutosta moneen kohtaan.

Näin pohtii Raision entinen markkinointijohtaja Timo Huhtamäki. Nykyisin hän työskentelee norjalaisessa Schibsted Media Groupissa ja vastaa Tori.fi-palvelusta.

Monella toimialalla on veturi, joka vetää koko alaa ja hyödyttää siten ketjun kaikkia osia.

MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Tilaa MT Digi maksutta käyttöösi kahdeksi viikoksi.
Tilaa MT Digi 2 viikkoa 0 €
Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan koko jutun kirjautumalla sisään.
MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Olet kirjautunut palveluun tunnuksella, jolla ei ole käyttöoikeutta tähän sisältöön. Jos haluat jatkaa tilaajille tarkoitettujen juttujen lukemista, voit tehdä uuden tilauksen.
Tilaa MT Digi
Aiheeseen liittyvät artikkelit

Viljasta löytyy nyt laatua – jyvät ovat painavia ja hometoksiineja on hyvin vähän

Video: Matti Ylösmäen kehittämä ja rakentama maakaira ottaa näytteen metrin syvyydestä – näin se toimii!

EU ja Japani taistelevat yhdessä superbakteereja vastaan: "Antibiootteja on käytettävä vain tarvittaessa", terveysministeri ja komissaari vetoavat