Raisioagron entinen markkinointijohtaja suomii kaupan omia merkkejä ja ruokaketjun jämähtäneitä ajatusmalleja: "Ruokaketjun ajattelutapa tarvitsee tuotekehitystä" - Maatalous - Maaseudun Tulevaisuus
Maatalous

Raisioagron entinen markkinointijohtaja suomii kaupan omia merkkejä ja ruokaketjun jämähtäneitä ajatusmalleja: "Ruokaketjun ajattelutapa tarvitsee tuotekehitystä"

Kaupan omat tuotemerkit nakertavat elintarviketeollisuuden mahdollisuuksia vetää ruoka-alaa vauhtiin, pohtii Timo Huhtamäki.
Pyry Kantonen
Timo Huhtamäki työskenteli Raisioagrossa vuosina 2014–2016. Nyt siirryttyään muulle toimialalle hän perää ruokaketjuun ajattelutavan muutosta. Huhtamäki pyrkii eduskuntaan vihreiden listalta Helsingistä.

Ruokaketjussa kaivataan ajattelutavan muutosta moneen kohtaan.

Näin pohtii Raision entinen markkinointijohtaja Timo Huhtamäki. Nykyisin hän työskentelee norjalaisessa Schibsted Media Groupissa ja vastaa Tori.fi-palvelusta.

Monella toimialalla on veturi, joka vetää koko alaa ja hyödyttää siten ketjun kaikkia osia.

MT PLUS
Lue vapaasti kaikki MTPLUS-artikkelit!
Jos olet jo tilaaja, kirjaudu sisään.
Sulje banneri
MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Tilaajana luet tämän ja kaikki muut koko Suomea kiinnostavat jutut. Tilaa nyt!
Tilaa MT Digi 9,90 €/kk
Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan koko jutun kirjautumalla sisään.
MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Olet kirjautunut palveluun tunnuksella, jolla ei ole käyttöoikeutta tähän sisältöön. Jos haluat jatkaa tilaajille tarkoitettujen juttujen lukemista, voit tehdä uuden tilauksen.
Tilaa MT Digi
Lue lisää

Maatalouden ilmastotiekartta julkaistaan tänään – katso suora lähetys kello 10 alkaen

Video katonäkymistä – syksyllä puidaan alle tonnin hehtaarisatoja Sastamalan seudulla

Kesannointi ei enää kiinnosta – viljeltyä peltoa toiseksi eniten EU-aikana

Rypsinviljely on tekniikkalaji – isokyröläinen viljelijä menestyy huolellisen kylvön ja mehiläisten avulla