Maatalous

Raisioagron entinen markkinointijohtaja suomii kaupan omia merkkejä ja ruokaketjun jämähtäneitä ajatusmalleja: "Ruokaketjun ajattelutapa tarvitsee tuotekehitystä"

MT Plus Maatalous 10.03.2019

Kaupan omat tuotemerkit nakertavat elintarviketeollisuuden mahdollisuuksia vetää ruoka-alaa vauhtiin, pohtii Timo Huhtamäki.

Pyry Kantonen
Timo Huhtamäki työskenteli Raisioagrossa vuosina 2014–2016. Nyt siirryttyään muulle toimialalle hän perää ruokaketjuun ajattelutavan muutosta. Huhtamäki pyrkii eduskuntaan vihreiden listalta Helsingistä.

Ruokaketjussa kaivataan ajattelutavan muutosta moneen kohtaan.

Näin pohtii Raision entinen markkinointijohtaja Timo Huhtamäki. Nykyisin hän työskentelee norjalaisessa Schibsted Media Groupissa ja vastaa Tori.fi-palvelusta.

Monella toimialalla on veturi, joka vetää koko alaa ja hyödyttää siten ketjun kaikkia osia.

AIHEESEEN LIITTYVÄT ARTIKKELIT