Maatalous

Video: Suomalaisyrityksillä entistä vahvempi jalansija Saksan konenäyttelyssä

Näytteilleasettajien määrä on likimain kaksinkertaistunut vuosikymmenessä 47:ään. Näyttely palvelee ensi sijassa vientiä mutta myös kotimaan markkinointia, kun suuri osa asiakkaista käy messuilla.

Agritechnicassa on pakko olla, jos aikoo olla mukana vientimarkkinoilla. Yhtä tärkeää se on kotimaan suuntaan, vientijohtaja Jens Köllner Pel-Tuotteelta pohtii.

Pel-Tuote vie kivienkeruukoneita 52 maahan ja messut ovat keskeinen paikka tavata yhteistyökumppaneita ja löytää uusia, Köllner toteaa MT:lle.

MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Tilaa MT Digi maksutta käyttöösi kahdeksi viikoksi.
Tilaa MT Digi 9,90 €/kk
Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan koko jutun kirjautumalla sisään.
MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Olet kirjautunut palveluun tunnuksella, jolla ei ole käyttöoikeutta tähän sisältöön. Jos haluat jatkaa tilaajille tarkoitettujen juttujen lukemista, voit tehdä uuden tilauksen.
Tilaa MT Digi
Aiheeseen liittyvät artikkelit

Osmankäämirehusta ratkaisu turvepeltojen ilmastopäästöihin – vai pitäisikö pellot muuttaa pajua kasvaviksi yhteismetsiksi?

"Maataloustuottajat haukkuvat lihantuotantoa kritisoivia ihmisiä elämästä vieraantuneiksi. Harvalla tuotantoalalla on varaa suhtautua asiakkaisiin yhtä tympeästi – maatalouskapinallinen sanoo Ylelle

Viljelijät kaipaavat tilakohtaista tutkimustietoa: "Sitä mitä mitataan, me voidaan myös parantaa"