Metsä

Trapper haastaa valtamerkkien mönkijät maltillisella hinnoittelulla ja hyvällä laadulla

MT Metsä testasi, kuinka Kiinassa valmistettu Trapper pärjää tositoimissa.
Kari Lindholm
Trapper 500 on hieman lyhyempi ja kapeampi kuin isoveljensä 550 EFI. Kuvassa 500 EFI:n ohjaimissa on metsänomistaja Veikko Ruonakangas Yli-Iistä.

Trapper on mielenkiintoinen mönkijämerkki metsänomistajien tarpeisiin, sillä se on suunniteltu Suomessa ja täkäläisiin olosuhteisiin.

Mielenkiintoa herättää myös sen maltillinen hinnoittelu. Hintaeroa tunnetumpiin brändimerkkeihin on Trapperin hyväksi tuhansia euroja.

MT PLUS
Lue vapaasti kaikki MTPLUS-artikkelit!
Jos olet jo tilaaja, kirjaudu sisään.
Sulje banneri
MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Tilaajana luet tämän ja kaikki muut koko Suomea kiinnostavat jutut. Tilaa nyt!
Tilaa MT Digi 9,90 €/kk
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön.
MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Olet kirjautunut palveluun tunnuksella, jolla ei ole käyttöoikeutta tähän sisältöön. Jos haluat jatkaa tilaajille tarkoitettujen juttujen lukemista, voit tehdä uuden tilauksen.
Tilaa MT Digi
Katso uusin video
Lue lisää

Vaikka neliveto olisi tarjolla, valtaosa katumaastureista myydään etuvetoisina

Kittilän liikenteessä vammautuu suhteessa eniten ihmisiä – Pohjois-Suomi johtaa synkän tilaston kärkeä

MT koeajoi ensimmäisen täyssähköauton vahingossa – "Vähän ihmettelin, kun auto oli pesemätön ulkoa ja imuroimaton sisältä"

Metsänomistajat käyttävät harvennusrästien puut pääosin itse