Politiikka

Turkiseläinten rinnastaminen lemmikkijyrsijöihin saa markkinointiväeltä risuja ja ruusuja – "Osoittaa rohkeutta, että järjestö tarttuu aiheeseen siitä näkökulmasta, joka kuluttajia eniten hiertää"

Suomen turkiskasvattajat tempaisi huomiota herättävällä etusivun mainoksella maanantain Helsingin Sanomissa.
Suvi Jylhänlehto
Turkiskasvattajien mainoksessa lukijaa tapittaa marsu.

Turkiskasvattajien mainos tämän päivän Helsingin Sanomien etusivulla herätti runsaasti keskustelua sosiaalisessa mediassa.

Mainoksessa turkistarhaajien etujärjestö rinnastaa tarhoilla kasvavien turkiseläinten sekä lemmikkimarsujen, -hamstereiden ja -kanien kasvatusolot ja kysyy: "Voiko elämä häkissä olla hyvä?"

MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Tilaa MT Digi maksutta käyttöösi kahdeksi viikoksi.
Tilaa MT Digi 2 viikkoa 0 €
Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan koko jutun kirjautumalla sisään.
MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Olet kirjautunut palveluun tunnuksella, jolla ei ole käyttöoikeutta tähän sisältöön. Jos haluat jatkaa tilaajille tarkoitettujen juttujen lukemista, voit tehdä uuden tilauksen.
Tilaa MT Digi
Aiheeseen liittyvät artikkelit

Keskustayrittäjä muistuttaa hallitukselle: Pk-yrittäjät ovat erittäin tärkeitä työllisyydelle

"Keskustalla puoluekannatus ja äänestyspäätös korreloivat kaikkein heikoimmin arvoihin ja aatteeseen" – nyt on muututtava, mutta miten?

Sarvamaa jätti komissiolle kirjallisen kysymyksen valkoposkihanhista: "Mitä viranomaiset voivat tehdä torjuakseen haittoja?"