Ruoka

Apetit tuo luomua valikoimiinsa jo kolmatta kertaa

Yhtiössä uskotaan, että tällä kertaa aika on kypsä ja kysyntä riittää. Akuutein ongelma on nyt vähäinen raaka-aineen tarjonta.
Kari Salonen
Markku Iivonen uskoo, että luomutuotteilla on hyvät mahdollisuudet vienissä.

1998. Silloin Apetit toi luomutuotteet valikoimiinsa ensimmäistä kertaa.

Seuraava yritys oli vuoden 2010 tietämillä, pakastetuoteryhmän johtaja Markku Iivonen muistelee. Itse hän ei vielä silloin ollut yhtiössä.

Molemmat yritykset osoittautuivat ennenaikaisiksi, ja yhtiö sai siipeensä. Luomusta kyllä puhuttiin paljon, mutta aika ei vielä ollut kypsä.

MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Tilaa MT Digi maksutta käyttöösi kahdeksi viikoksi.
Tilaa MT Digi 2 viikkoa 0 €
Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan koko jutun kirjautumalla sisään.
MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Olet kirjautunut palveluun tunnuksella, jolla ei ole käyttöoikeutta tähän sisältöön. Jos haluat jatkaa tilaajille tarkoitettujen juttujen lukemista, voit tehdä uuden tilauksen.
Tilaa MT Digi
Aiheeseen liittyvät artikkelit

Menestysreseptin etsintä alkaa televisiossa: kuusi yrittäjää kilpailee, kenen tuote pääsee kaupan hyllylle

Foodwestin tekemiseen tulee uusi mittakaava: ruokayrityksiä auttavan asiantuntijapajan tilat nelinkertaistuvat

Maistuuko sinullekin pulla? Et ole yksin – suomalainen syö kahvileipää kolmesti viikossa

Puu sysää muovia syrjään ruokapakkauksissa