Talous

Caruna lupaa laskuille lisää maksuaikaa ja nopeuttaa omaa maksatustaan alihankkijoilleen

Asiakkuusjohtaja Katriina Kalavainen: "Kun asiakkaidemme arki väistämättä vaikeutuu tässä poikkeuksellisessa tilanteessa, toivomme että voimme omalta osaltamme tuoda hieman helpotusta päivittäisen elämän sujumiseen."
Jarkko Sirkiä
Caruna haluaa omalta osaltaan olla helpottamassa asiakkaidensa ja oman verkkoalueensa yrittäjien arkea.

Caruna lupaa joustoa laskujen maksuun kaikille kuudellesadalletuhannelle henkilöasiakkaalleen. Maksuajan pidentäminen koskee 19.3.–30.6.2020 aikavälillä tehtyjä pyyntöjä.

Maksupäivän siirto tulee tehdä sähköisessä itsepalvelukanavassa ennen eräpäivää.

"Kun asiakkaidemme arki väistämättä vaikeutuu tässä poikkeuksellisessa tilanteessa, toivomme että voimme omalta osaltamme tuoda hieman helpotusta päivittäisen elämän sujumiseen", kertoo Carunan asiakkuusjohtaja Katriina Kalavainen.

Asiakas voi valita mieleisensä maksuajan saamalleen laskulle jopa 90 päivää eteenpäin.

Yhtiö haluaa tukea myös omien urakoitsijoidensa ja toimitusketjunsa taloutta.

"On tärkeää, että jatkamme säänkestävän verkon rakentamista myös näissä poikkeuksellisissa oloissa, jotta voimme varmistaa häiriöttömän sähkönjakelun ja omalta osaltamme tukea elinkeinotoimintaa verkkoalueillamme", sanoo Carunan sähköverkkojohtaja Kosti Rautiainen.

"Toki huomioimme toiminnassamme asiakkaiden, rakentamisen kumppaneiden sekä oman henkilöstömme terveyden, sillä se on nyt etusijalla kaikessa tekemisessä."

Yhtiö lupaa itse maksaa nopeasti omille urakoitsijoilleen.

Lue lisää