Lidl aikoo haastaa Keskon ja S-ryhmän omalla etuohjelmallaan – palvelua testataan parhaillaan - Talous - Maaseudun Tulevaisuus
Talous

Lidl aikoo haastaa Keskon ja S-ryhmän omalla etuohjelmallaan – palvelua testataan parhaillaan

Helsingin Sanomat kertoo, että jos testi sujuu hyvin, Lidl ottaa etuohjelman käyttöön kevään aikana.
Sari Gustafsson
Etuohjelmaan pääsee mukaan, jos on vähintään 18-vuotias.

Kauppaketju Lidl aikoo haastaa Keskon ja S-ryhmän omalla etuohjelmallaan.

Lidlin etuohjelman osallistumisehtojen mukaan etuohjelma on tarkoitettu sellaisille Lidlin kuluttaja-asiakkaille, jotka haluavat saada Lidliltä heille räätälöityjä tietoja kauppajätin eduista ja kampanjoista. Lidlin mukaan tarkoituksena on, että uuden Lidl Plus -etuohjelman edut ja kampanjat vastaavat asiakkaan mielenkiinnon kohteita parhaalla mahdollisella tavalla.

Etuohjelmaan pääsee mukaan, jos on vähintään 18-vuotias.

Jotta etuohjelmaan voi osallistua, täytyy sitä varten luoda Lidl Plus -tili. Etuohjelman käyttöön tarkoitettu sovellus on ladattavissa sovelluskaupasta. Lidlin mukaan Lidl Plus -sovellus tarjoaa asiakkaalle säännöllisiä etuja erilaisten kuponkien muodossa.

"Mitä enemmän käytät, sitä enemmän säästät ja saat uusia etuja", Lidl lupaa verkkosivuillaan.

Asiasta kertoi ensimmäisenä Helsingin Sanomat. HS:n mukaan Lidl Plus -etuohjelma on Suomessa parhaillaan testivaiheessa. Jos testi sujuu hyvin, Lidl ottaa etuohjelman käyttöön kevään aikana.

Lue lisää

Mitä ihmettä? Lidl markkinoi oman tuotemerkkinsä kaurajuomaa kotimaisen maidon suurella osuudella

Korona on vetänyt verkkokaupan hurjaan kasvuun – Lidl päätti silti sulkea verkkokauppansa vain puolentoista vuoden kokeilun jälkeen

Lidlin monien tuotteiden pakkaukset muistuttavat erehdyttävästi kilpailijoiden tunnettujen tuotteiden pakkauksia – näin kauppajätti kommentoi asiaa

Pääsiäisen ikuisuuskysymys ruokakaupassa: Riittääkö kotimainen lammas?