Talous

OP ohjaa nuorempia verkkoon – senioreille omat konttoriajat

OP Ryhmän pankit tavoittelevat asiakkaitaan muuttaakseen sovittuja tapaamisia verkkoneuvotteluiksi.
Nina Kaverinen
”Olemme olleet aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiimme", kertoo henkilö- ja pk-yritysasiakkaista vastaava johtaja Harri Nummela.

OP Ryhmä ohjaa itsepalvelukanavia eli OP-mobiilia, op.fi-­verkkopalvelua ja maksukortteja käyttäviä asiakkaitaan suosimaan ja käyttämään näitä kanavia konttorissa asioimisen sijaan.

Osuuspankkien konttoreissa asiakkaat kohtaavat toisiaan. OP haluaa mahdollistaa tartunta­riskin kannalta turvallisen asioinnin erityistukea tarvitseville, kuten yli 70-vuotiaille, kehitysvammaisille ja edunvalvottaville.

MT PLUS
Lue vapaasti kaikki MTPLUS-artikkelit!
Jos olet jo tilaaja, kirjaudu sisään.
Sulje banneri
MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Tilaajana luet tämän ja kaikki muut koko Suomea kiinnostavat jutut. Tilaa nyt!
Tilaa MT Digi 9,90 €/kk
Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan koko jutun kirjautumalla sisään.
MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Olet kirjautunut palveluun tunnuksella, jolla ei ole käyttöoikeutta tähän sisältöön. Jos haluat jatkaa tilaajille tarkoitettujen juttujen lukemista, voit tehdä uuden tilauksen.
Tilaa MT Digi
Lue lisää