Talous

Viitasaarella S- ja K-kaupassa kotimaisuusaste on 80 prosentin tienoilla

S-ryhmä painottaa niin valtakunnallisesti kuin paikallistasollakin halpuutusta ja kotimaisuutta.
Petteri Kivimäki
K-ryhmä lanseerasi syyskuun alussa Tuottajalle kiitos -kampanjan, jonka piiriin lukeutuvista tuotteista maksetaan tavanomaista parempi tuottajahinta. K-kauppiaat Heidi Varrio-Koskiranta ja Sami Koskiranta tutkivat kampanjaan sisältyvää maitotölkkiä Viitasaarella keskiviikkona.

K-ryhmän toimintamalli poikkeaa S-ryhmästä ja Lidlistä siten, että jokainen K-kauppias on yksityinen yrittäjä.

Heidi Varrio-Koskiranta ja Sami Koskiranta ovat kauppiaina K-Supermarket Viitasaaressa.

”Me ollaan kaikki itsenäisiä yrittäjiä”, Heidi toteaa.

MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Tilaa MT Digi maksutta käyttöösi kahdeksi viikoksi.
Tilaa MT Digi 2 viikkoa 0 €
Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan koko jutun kirjautumalla sisään.
MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Olet kirjautunut palveluun tunnuksella, jolla ei ole käyttöoikeutta tähän sisältöön. Jos haluat jatkaa tilaajille tarkoitettujen juttujen lukemista, voit tehdä uuden tilauksen.
Tilaa MT Digi
Aiheeseen liittyvät artikkelit

Marimekko arvelee tekevänsä tänä vuonna odotettua suuremmat voitot

Alkoholimarkkinoilla kotimaankauppa on viennin kannalta keskeistä – Baltian kevenevä verotus on haaste alan yrittäjille

Fortumin tulos pomppasi – Uniperilta satojen miljoonien osingot