Talous

Viitasaarella S- ja K-kaupassa kotimaisuusaste on 80 prosentin tienoilla

MT Plus Talous 07.09.2018 Viitasaari

S-ryhmä painottaa niin valtakunnallisesti kuin paikallistasollakin halpuutusta ja kotimaisuutta.

Petteri Kivimäki
K-ryhmä lanseerasi syyskuun alussa Tuottajalle kiitos -kampanjan, jonka piiriin lukeutuvista tuotteista maksetaan tavanomaista parempi tuottajahinta. K-kauppiaat Heidi Varrio-Koskiranta ja Sami Koskiranta tutkivat kampanjaan sisältyvää maitotölkkiä Viitasaarella keskiviikkona.

K-ryhmän toimintamalli poikkeaa S-ryhmästä ja Lidlistä siten, että jokainen K-kauppias on yksityinen yrittäjä.

Heidi Varrio-Koskiranta ja Sami Koskiranta ovat kauppiaina K-Supermarket Viitasaaressa.

”Me ollaan kaikki itsenäisiä yrittäjiä”, Heidi toteaa.