Talous

Suomalaiset elintarvikejätit pyrkivät mukaan vegebuumiin - "Kasvipohjaisten tuotteiden markkinat kasvavat maailmanlaajuisesti"

Kuluttajat kysyvät kasvisproteiinituotteita, ja niitä kehittävät uutuustuotteiksi myös elintarviketeollisuuden isot konsernit.
Riitta Mustonen
Vegebuumi kiinnostaa elintarvikeyhtiöitä. Valio on muun muassa laajentanut Oddlygood-tuoteperheensä valikoimaa.
MT PLUS
Lue vapaasti kaikki MTPLUS-artikkelit!
Jos olet jo tilaaja, kirjaudu sisään.
Sulje banneri
Haluatko lukea koko jutun?
Tilaa nyt MT Digi erikoishintaan, niin voit lukea tämän jutun sekä muita mielenkiintoisia vain tilaajille tarkoitettuja sisältöjä.
Katso tilausvaihtoehdot
Jos olet jo tilaaja, ota digisisällöt käyttöösi.
Haluatko uudistaa tilauksesi?
Olet kirjautunut sivustolle käyttäjätunnuksilla, joilla ei ole enää voimassa olevaa tilausta. Tilaa nyt MT Digi, niin voit taas lukea vain tilaajille tarkoitettuja juttuja.
Katso tilausvaihtoehdot
Lue lisää

"Hyvä ja kannatettava avaus", MTK iloitsee Valion biokaasuhankkeesta

Biokaasulla hybridivaikutus

Valio vetää mehuerän takaisin – tarkista parasta ennen -päiväys purkista

ST1 ja Valio perustavat yrityksen tekemään lannasta polttoainetta – jakelu hoidetaan ST1:n raskaan liikenteen tankkauspisteistä