S-ryhmän Stockmannilta ostamat Herkut tekevät yhä tappiota - Talous - Maaseudun Tulevaisuus
Talous

S-ryhmän Stockmannilta ostamat Herkut tekevät yhä tappiota

"Herkkua emme missään nimessä ole kaupittelemassa", SOK:n pääjohtaja Taavi Heikkilä vakuuttaa. Osuuskaupat ovat sitoutuneet brändiketjun kehittämiseen.
Kari Salonen
"Onhan sinulla S-etukortti? Ei muuta kuin skannailemaan!" asiakkaita hintalukijan käyttöön opastava Iida Mätinki näytti SOK:n pääjohtajalle Taavi Heikkilälle tuoteskannerin käyttöä Helsingin Vallilan S-marketissa. Asiakas voi kauppareissulla lukea lainaskannerilla tuotteiden hinnat jo koriin latoessaan.

Helsingin Ässäkeskuksen S-market on yksi ryhmän pilottimarketeista, joissa kokeillaan uutta tuotteiden esillepanoa, kohdevalaistusta, osastojen nimikkeitä, matalampia hyllyjä, opasteita ja valikoimia.

Opasteiden värimaailma on keltainen.

"Edullisuuden väri", SOK:n pääjohtaja Taavi Heikkilä opastaa myymäläkierroksella kaupan "väritiedettä".

MT PLUS
Lue vapaasti kaikki MTPLUS-artikkelit!
Jos olet jo tilaaja, kirjaudu sisään.
Sulje banneri
MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Tilaajana luet tämän ja kaikki muut koko Suomea kiinnostavat jutut. Tilaa nyt!
Tilaa MT Digi 9,90 €/kk
Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan koko jutun kirjautumalla sisään.
MT PLUS
Haluatko lukea koko jutun?
Olet kirjautunut palveluun tunnuksella, jolla ei ole käyttöoikeutta tähän sisältöön. Jos haluat jatkaa tilaajille tarkoitettujen juttujen lukemista, voit tehdä uuden tilauksen.
Tilaa MT Digi
Lue lisää

EKP:n odotetaan hyökkäävän koronataantumaa vastaan uudella elvytysohjelmalla

Kunnat investoivat toistaiseksi infraan koronasta huolimatta

"Rikos laadultaan sellainen, että se selvitetään" – kiinalaisyrityksen vuokraaman turkistarhan tapahtumien yksityiskohdat vielä pimennossa

Autonvalmistaja Renault vähentää 15 000 työntekijää – aloittaa myös miljardien kulukuurin