Mainosten sijaan palvelua
Menin Lapissa puhelinoperaattorin myymälään, jonka asiakas olen ollut vuosikymmeniä. Päätä huimasi runsas mainosten määrä. Kysyin itseltäni: Näistäkö minä puhelinlaskuissani maksan?
Yksityisasiakkaan vuoronumero ei toiminut eikä palvelevaa sielua löytynyt. Kävelin ostoskeskuksessa toisen operaattorin myymälään. Se oli vaativammin varustettu, kun ei ollut yletöntä suureellista mainosmäärää lattiatasosta alkaen. Myytävät laitteet tulivat asiallisesti esille ja palveleva sielukin löytyi ilman vuoronumeroa. Vaihdoin operaattoria halvempaan.Tietysti mainostoimistokin tarvitsee ansioita, mutta kohtuus kaikessa. Mitä me suostumme mainoksista ja logon vaihdoksista maksamaan?
Mirja Komonen
Rovaniemi
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat

