Ei susiturkkia, vaan nimikkotuote, jonka tuotoista osa ohjataan hyväntekeväisyyteen – Enni Rukajärvi sai sponsoriltaan aineettoman lahjan
Lumilautailija Enni Rukajärvi juhlii pronssimitaliaan eilen Helsingissä. Yhteistyökumppani Kaslink antoi brändilähettiläälleen lahjaksi oman tuotteen.
Lumilautailija Enni Rukajärvi ja hänen yhteistyökumppaninsa Kaslinkin myynti- ja markkinointijohtaja Juha-Petteri Kukkonen leikkasivat kakkua Rukajärven mitalijuhlissa. Kuva: Pyry PietiläinenEnni Rukajärven yhteistyökumppani Kaslink järjesti eilen lumilautailijalle sekä hänen taustajoukoilleen ja yhteistyökumppaneilleen mitalijuhlat Helsingissä. Kaslink antoi Rukajärvelle lahjaksi nimikkotuotteen Aito-tuotesarjaansa.
Lumilautailija saa suunnitella tuotteen itse, ja Kaslink lupaa lahjoittaa jokaista myytyä tuotetta kohti kolme senttiä hyväntekeväisyyteen. Rukajärvi päättää, mikä lahjoituskohde on. Hän arvelee sen liittyvän nuoriin.
"Haluamme kunnioittaa brändilähettiläämme toivetta, emmekä hanki hänelle mitään materiaalista palkintoa, vaan haluamme luoda konseptin, jonka avulla Enni voi menestyksellään tukea haluamaansa toimintaa", Kaslinkin markkinointi- ja viestintäjohtaja Juha-Petteri Kukkonen sanoo.
Kukkonen kertoo, että Kaslinkilla ollaan tyytyväisiä yhteistyöhön Rukajärven kanssa. Yhteistyösopimus on hänen mukaansa pidempiaikainen. "Euroista emme puhu, ne ovat sopimusasioita", hän toteaa.
Rukajärvi voitti pronssia slopestylessä Pyeongchangin olympialaisissa helmikuussa.
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat
