Asiakas äänestää jaloillaan
Lommo maineessa tietää lommoa myös yrityksen lompakossa.Maineenhallinta on muun muassa sosiaalisen median ansiosta noussut viime vuosina yhä tärkeämmäksi yritysten toiminnassa. Lommo maineessa tietää aina lommoa myös lompakossa. Kun kansa kohahtaa, sitä ei enää rauhoiteta imagokampanjoilla. Tarvitaan toimintaa, näkyviä tekoja.
Niin sanotut Panama-paperit kolahtivat Suomessa finanssijätti Nordean nilkkaan. Nordea ei liene rikkonut lakeja, mutta sen avulla rikkaat asiakkaat ovat kierrättäneet varojaan veroparatiiseihin. Moni Suomeen veroja maksava loukkaantui ja jätti pankin. Maineriskiä pelätään muuallakin. Esimerkiksi sote-palveluiden kilpailussa yritykset syynätään tarkkaan. Lama-Suomessa asiakas ei siedä vastuunpakoilua.
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat
