Opel vaihtaa logonsa – uusi salamatunnus korostaa sähköistymistä
Uusi logo otetaan tuotantoautoissa käyttöön ensi vuonna.Opel on esitellyt uuden version ikonisesta ”Blitz”-salamatunnuksestaan. Se alkaa näkyä tuotantoautoissa ensi vuonna.
Salamatunnus ilmestyi Opelin nokalle 1930-luvun lopulla. Se on säilynyt siitä lähtien Opelin tunnuksena.
Nykyisten Opelien muotoilussa salamatunnus on nostettu keskiöön ja se pysyy Opeleiden keulalla jatkossakin.
Opelin tiedote muistuttaa, että salamaniskutunnus liittyy sähköön. Se on siten erinomainen tunnus symboloimaan Opelin sähköistä aikakautta.
“Blitz on meille tärkeämpi kuin koskaan. Se viestittää sitoutumistamme täyssähköiseen brändiin Euroopassa vuonna 2028”, sanoi Opelin toimitusjohtaja Florian Huettl.
Opel tuo uuden “Blitz”-logon asteittain tuotevalikoimaansa seuraavien vuosien aikana. Ensimmäinen tuotantomalli, jossa on uuden ilmeen mukaiset tunnukset, on tulossa ensi vuonna.
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat







