Maidollapesty imago?
Talvivaarasta uutisoitiin vuotavan jätelietettä 120 maitorekallista tunnissa. Miksi ei kerrottu 120 öljyrekallista, joita on liikenteessä paljon enemmän?
Myönteisempi imago maidolla käytetään hyväksi, sitähän voi juodakin. Malliesimerkki, kuinka ikävistä asioista voi kertoa positiivisesti.
Artikkelin aiheetOta kantaa aiheisiimme
Voit lähettää mielipiteesi julkaistavaksi MT:n Lukijalta-palstalla painikkeesta tai sähköpostitse: lukijalta@mt.fi.
- Osaston luetuimmat