Vaalimainonta on nyt kesyä ja kilttiä mutta ennen oli toisin – tutkija listaa 3 mainosta, jotka floppasivat: ”Huumori on erittäin vaikeaa”
Vaalimainosten visuaaliset aiheet ovat olleet melko samanlaisia jo yli sata vuotta. Poliittisen kuvan perinne luotiin Suomessa sortokaudella.

Osaston luetuimmat
- Miksi lapseni käyttäytyy huonosti, vaikka tein kaiken oikein? Tätä kysyy moni vanhempi unohdettuaan tärkeän kasvatusneuvon
- Karjatilan isännästä tuli television myötä koko kansan pehtoori: ”Savolaisuus näkyy tietenkin roolissa ‒ vastuu on kuulijalla”
- Eläkeuudistuksen oli tarkoitus pidentää työuria, mutta yksi ryhmä ei tahdo jaksaa loppuun saakka
- TV-vinkki: Huima matka sulavan jäätikön uumeniin
- Rivikuusamolaisen koreilemattomuus naurattaa Tero Karjalaisen esikoiskirjassa: ”Lähtiissään syötiin, elä laita mittään!”
- MT 100 vuotta sitten: Mäenhyppylaskumestari leiskautti Lahdessa 39-metrisen hypyn
- Tämä irkkubändi toi Suomelle mainion sijoituksen Euroviisuissa 1970-luvulla – irlantilainen kansanmusiikki kukoistaa täällä vieläkin