Teemu Selänne palaa "maitonaamaksi"
Valio Oy ja Teemu Selänne aloittavat yhteistyön parinkymmenen vuoden tauon jälkeen. Sopimus on osa Valion laajempaa kampanjaa nuorten liikunnan tukemiseksi.Valio ryhtyy tukemaan lasten ja nuorten urheilua yhdessä Teemu Selänteen ja kolmen muun huippu-urheilijan kanssa. Nuorisourheilun kummeina toimivat myös Sami Hyypiä , Kiira Korpi ja Joel Pohjanpalo .
Urheilijat antavat kasvonsa myös uuden sukupolven Valio Plus -maidolle, sillä maidonjuonti on tärkeä osa lasten ja nuorten terveellistä elämäntapaa.
Inspiraatio Valion ja huippu-urheilijoiden nyt alkavaan yhteistyöhön kumpuaa 80-luvun lopun Milk Energy -kampanjasta, jonka yksi tähti oli Teemu Selänne.
Teemun paluu maitolähettilääksi on ilo niin Valiolle kuin Teemulle itselleen.
”Valio on ollut minulle erityinen yhteistyökumppani ja maito luonnollinen osa ateriaani. Meillä on kotona aina maitoa pöydässä, ja voin rehellisesti sanoa, että olen kasvanut maidon kanssa”, Selänne kertoo.
”Haluan tehdä yhteistyötä vain sellaisten yritysten kanssa, jotka jakavat arvomaailmani ja ovat aidosti mukana siinä, mitä tekevät. Valio kannustaa nuoria liikkumaan ja panostaa monipuolisesti nuorten urheiluun, minkä vuoksi paluu ”maitonaamaksi” tuntuu luonnolliselta.”
Markkinointijohtaja Susanna Takkusen mukaan Teemun valinta Valion kasvoksi on luonnollinen jatkumo vuosia sitten tehdylle yhteistyölle.
”Teemu on loistava esimerkki siitä, miten pitkälle maito voi viedä. Nyt tavoitteemme on kertoa kuluttajille entistä paremmasta Plus-maidosta.”
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat

