Alma Median mainosmyynnissä muutosneuvottelut, vähennystarve enintään 38 henkeä
Neuvottelujen taustalla vaikuttavat yhtiön mukaan muun muassa mainosmarkkinan vaisut kasvunäkymät.
Tämänhetkisten arvioiden mukaan suunniteltujen toimenpiteiden toteuttaminen voi johtaa enintään 38 henkilön vähentämiseen, Alma Media kertoo tiedotteessaan. Kuvituskuva. LEHTIKUVA / Antti Aimo-Koivisto.Alma Median keskitetty mainosmyynnin ja digitaalisen mainonnan kehityksen organisaatio Alma Mediaratkaisut aloittaa muutosneuvottelut henkilöstönsä kanssa.
Tämänhetkisten arvioiden mukaan suunniteltujen toimenpiteiden toteuttaminen voi johtaa enintään 38 henkilön vähentämiseen, Alma Media kertoo tiedotteessaan.
Neuvottelujen taustalla vaikuttavat yhtiön mukaan muun muassa mainosmarkkinan vaisut kasvunäkymät. Yhtiö haluaa myös vauhdittaa strategiansa toteuttamista järjestelemällä organisaatiotaan uudelleen.
Yhtiö kertoo, että aiempien järjestelmäinvestointien vuoksi jatkossa voidaan hyödyntää automatisoidumpia ja tehokkaampia prosesseja.
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat

