Talous

Raisio nimitti johtoryhmäänsä kaksi uutta liiketoimintajohtajaa

Annika Boström-Kumlin on työskennellyt aiemmin Unileverilla ja Verso Foodilla. Mikko Lindqvist saa vastuulleen konsernin tutkimuksen ja tuotekehityksen sekä Benecol-markkinoinnin.
Jaana Kankaanpää Jaana Kankaan
Mikko Lindqvist saa Raision johtoryhmässä vastuulleen myös Benecol-markkinoinnin.

Raisio-konserni nimitti johtoryhmäänsä kaksi uutta jäsentä. Uusiksi jäseniksi johtoryhmään on nimitetty KTM Annika Boström-Kumlin, 44, ja KTM Mikko Lindqvist, 42.

Annika Boström-Kumlin on nimitetty Raisio-konsernin liiketoimintajohtajaksi (Chief Business Officer) Hän ottaa vastuulleen kasvipohjaisen ruuan ja viljapohjaisten tuotteiden markkinoinnin sekä Raisio-konsernin viestinnän. Boström-Kumlinilla on pitkä kokemus elintarvikealan markkinoinnista ja liiketoiminnasta muun muassa Unileveriltä, Vaasanilta, Stockmannilta ja Verso Foodista, josta tuli osa Raisio-konsernia huhtikuun alussa tehdyn yrityskaupan myötä.

Boström-Kumlin työskenteli viimeksi Vero Foodissa markkinointipäällikkönä (Chief Marketing Officer).

Mikko Lindqvist on nimitetty Raisio-konsernin liiketoimintajohtajaksi (Chief Business Officer). Hän ottaa vastuulleen Raisio-konsernin tutkimuksen ja tuotekehityksen, innovaatiotoiminnan sekä Benecol-markkinoinnin. Lindqvistillä on laaja kokemus elintarvikealan markkinointiin ja liiketoiminnan johtamiseen liittyvistä tehtävistä Fazerilta ja Raisiolta.

Lindqvist on toiminut Raision markkinointijohtajana syyskuusta 2019 lähtien.

Nimitykset ja muutokset tulivat voimaan tänään 4.8.2021.

Lue lisää:

Raision vertailukelpoinen liiketulos laski toisella neljänneksellä – "Valittu painopiste kasvipohjaisiin lisäarvotuotteisiin pitää"

Lue lisää

Raision vertailukelpoinen liiketulos laski toisella neljänneksellä – "Valittu painopiste kasvipohjaisiin lisäarvotuotteisiin pitää"

OP Ryhmä lähes tuplasi alkuvuoden tuloksensa – keskittyminen ydintoimintaan kannatti

Raisio laajentaa kauran vastaanottoa: Nokian ja Loimaan ohella suurimokauran voi toimittaa myös Raisioon

Koronarajoitukset iskivät Raision tuotteiden kysyntään – liikevaihto laski