Naistenlehti esittelee näyttävästi maa-taloutta Britanniassa
Britannialainen muun muassa kotia, puutarhaa ja ruokaa käsittelevä Countryliving-lehti kampanjoi parhaillaan näyttävästi maatalouden puolesta.
Lehti on valinnut kuluvan vuoden hyväntekeväisyyskohteekseen Addingtonin säätiön.
Säätiö auttaa maataloudesta luopumaan joutuvia perheitä kriisituilla saamaan uudelleen elämästä kiinni ja tarvittaessa löytämään kodin maatilalta lähdön jälkeen.
Hyväntekeväisyyskohde näkyy lehdessä muun muassa juttusarjana, joka kuvaa laajasti erilaisten maatalousyrittäjien arkea ja tuotantoa.
Kampanjan nimi on ”Pidä Britannia tuottamassa”. Siihen liittyen lehti tiedottaa lukijoilleen tavoista tukea kotimaista tuotantoa esimerkiksi valitsemalla paikallisia tuotteita kaupoissa ja lomailemalla maatilamatkailuissa.
Yhteistyössä uuneja valmistavan yrityksen kanssa lehti tarjoaa sadalle maatilalle näyttävän kyltin kertomaan tuotannostaan ohikulkijoille.
Maaliskuun Countryliving-lehdessä mainostetaan lukijoille kilpailua, jossa voi voittaa viikon kasvinviljelijänä, maidontuottajana tai lampurina.
TERHI TORIKKA
Tietoa kampanjasta ja Addingtonin säätiöstä verkossa: countrylivinged.com/keep-britain-farming
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat
