Vastuullisuutta korostava kuluttaja välttelee kaupan omia merkkejä
Kaupan omissa merkeissä alkuperä ei ole aina yhtä selvä kuin valmistajien merkeissä. 21 prosenttia pitää private label -tuotteita uhkana kotimaiselle tuotannolle.

Osaston luetuimmat
- Näihin lohkoperunoihin ihastuvat kaikki ‒ salainen ainesosa yllättää17.3.
- S-ryhmä laskee lähes 400 ruokatuotteensa hintaa11:30
- Huippuravintola Finnjävel tarjoilee verilettuja ja kanaviillokkia Lontoossa – ”Eikö ole helvetin hyvää?” kysyy Michelin-kokki Tommi Tuominen08:56
- Alkoholi olisi hyvä vientituote Suomelle, mutta näkyvyys on nolla – ”Asiakas kysyi, onko tuotetta oikeasti edes olemassa”07:00 Tilaajalle
- Valtakunnallinen kurkkuviikko juhlii suosikkivihannesta – suomalainen popsii 30 kurkkua vuodessa20.3.
- Rahkapiirakat16.2.2022
- Mummon lihapullat10.3.2017