Reiluutuksen pitäisi olla pysyvää
K-kauppojen tarkoituksena on kerätä 500 000 euroa joulukinkkujen myynnillä talousvaikeuksissa painiville sikatiloille. En ymmärrä, mitä hyötyä tästä niin kutsutusta reiluudesta on muuta kuin itse K-kaupan imagolle?
Haluaako kuluttaja maksaa vielä euron enemmän edelleen kalliista sianlihasta, jonka hinnasta yhä suurempi osa jää kaupalle?
Jos nämä sikatilat, joita nyt on vielä jäljellä noin 1 340, saavat 370 euroa ylimääräistä reiluusrahaa, niin auttaako se oikeasti niiden talousvaikeuksien korjaamista yhtään?!
Entäpä sitten joulun jälkeen?
Vieläkö on joulumieltä jäljellä vai palaako K-kauppa sitten takaisin omiin uomiinsa, jossa jatketaan tuottajan ja kuluttajan kyykytystä entiseen malliin korkojen kera?
Reiluutuksen tulee olla pysyvää, eikä mitään kampanjahömpötystä. Olisi ihan toivottavaa, jos nyt joskus ihan oikeasti paneutuisitte ajatuksella näihin myyntistrategioihinne, ennen kuin toitotatte ne kaikelle kansalle.
Idiootteinako te meitä pidätte?
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat
