Uutuustuote Rostista myytiin S-ryhmän paistopisteistä enemmän kuin ehdittiin paistaa – miljoonaluokan myyntiennuste moninkertaistui
Piiras voitti Suomalainen menestysresepti-kilpailun."Emme ole nähneet leipomomme historiassa vastaavaa suurkiinnostusta uutuustuotetta kohtaan", iloitsee Rostenin leipomon markkinointijohtaja Veera Meltovaara. Leipomon Rostis-piiras voitti tällä viikolla Suomalainen menestysresepti-kilpailun.
S-ryhmä asetti Rostikselle miljoonaluokan myyntiennusteen, mutta kysyntä oli moninkertaista, kertoo S-ryhmän päivittäistavarakaupan johtaja Sampo Päällysaho.
Myös muut tiistaina lanseeratut menestysreseptituotteet ovat kiinnostaneet asiakkaita. Päällysahon mukaan kysyntään pyritään vastaamaan, mutta joku tuotteista saattaa päästä hetkellisesti loppumaan.
"Suomalainen menestysresepti -tuotteiden laaja lanseeraus on pienten yritysten tuotantolinjoille valtava ponnistus, ja arvostamme heidän työtänsä valtavasti", Päällysaho kiittää.
Suomalainen menestysresepti on S-ryhmän ideoima kilpailu, jossa etsitään kotimaisia ruuan uusia supertähtiä. Viime vuoden voittajatuote Boltsi oli S-ruokakauppojen myydyin uutuustuote vuonna 2019.
Lue lisää:
Vuoden Suomalainen menestysresepti on valittu – Sukula: "Inhosin tuotteen työnimeä Finpanada"
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat

