Alma Media myy deittisivusto E-kontaktin
Liiketoiminta siirtyy City Digitalille ensi vuoden alussa.
Kaupalla ei Alma Median mukaan ole merkittävää vaikutusta yhtiön tulokseen. Kuva: LEHTIKUVA / Emmi KorhonenAlma Media ilmoittaa myyvänsä deittisivusto E-kontaktin useita verkkosivuja omistavalle sijoitus- ja kehitysyhtiö City Digitalille. Ostajan omistamia ennestään tunnettuja brändejä Suomessa ovat muun muassa Suomi24, Treffit24 ja City-lehti.
"Deittipalvelut eivät ole Alma Consumerin strategian keskiössä, vaan keskitymme asunto- ja autokaupan digitaalisiin palveluihin, vertailupalveluihin ja mediaan. Siksi halusimme E-kontaktille uuden kodin. Toivotamme palvelulle ja asiakkaille hyvää jatkoa", Alma Consumerin johtaja Kari Kivelä sanoo tiedotteessa.
Liiketoiminta siirtyy City Digitalille ensi vuoden alussa. Kauppahintaa ei kerrota julkisuuteen.
Vuonna 2009 perustetun E-kontaktin liikevaihto oli viime vuoden tilikaudella hieman yli miljoona euroa. Kaupalla ei Alma Median mukaan ole merkittävää vaikutusta yhtiön tulokseen.
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat
