Ruokaketjun rahavirta kasvaa hitaasti, sillä hintojen nousu leikkaa kulutusta – 72 prosenttia kuluttajista pitää hintaa keskeisenä ostopäätökseen vaikuttavana tekijänä
Kyselyyn vastanneista 40 prosenttia oli sitä mieltä, että ruoka on liian kallista suhteessa vastaajan kotitalouden tuloihin.
Osaston luetuimmat
- Lidl toi kauppoihin valmiit yhden hengen jouluateriat – testasimme, miltä jouluruoka maistui
- Kolmen presidentin kokki muutti itärajan sukutilalle – ”Lupasin äidille ja presidentti Haloselle, että katson vuoden ajan, onko minusta täällä olijaksi”
- Tämän maustekakun maku vain paranee tekeytyessään – viimeistele kahvikuorrutteella juuri ennen tarjoilua
- Tässä ohje ihanaan imellettyyn perunalaatikkoon
- Kalamakkaraa, keksitaikinaa ja fyysikon voileipiä – tässä ovat suomalaisen menestysreseptin finalistit
- Paraisten piparkakut
- Ihanan rapeakuoriset baklavat – rullaaminen tekee valmistamisesta helpompaa