Keiju-levite muuttui vihreäksi – jokaisesta rasiasta 15 senttiä mielenterveystyöhön
Keiju osallistuu Mieli ry:n Mielinauha-kampanjaan vaihtamalla levitteensä ulkoasua ja sisällön vihreäksi.Viime syksynä Keiju toi markkinoille vaaleanpunaisen levitteen tukeakseen Roosa nauha -keräystä. Huhtikuussa Keiju tuo kauppoihin vihreän hyväntekeväisyyslevitteen, joka korvaa vaaleanpunaisen.
”Valitsimme seuraavaksi kohteeksi MIELI ry:n ja Mielinauha-kampanjan tukeaksemme jotain ainutlaatuisen tärkeää. Meillä jokaisella on vain yksi mieli ja mielenterveys, ja mielenterveyteen liittyvät yleistyvät haasteet koskettavat meistä jokaista. Haluamme osaltamme lisätä tietoisuutta myös MIELI ry:n tärkeästä työstä ja tehdä mahdolliseksi sen, että kuluttajat voivat kanssamme levittää hyvää päivittäiseen elämään sopivalla tavalla”, sanoo markkinointipäällikkö Sanna Asikainen.
Jokaisesta kevään ja kesän aikana ostetusta leviterasiasta annetaan lyhentämättömänä 0,15 euroa Mieli ry:n Mielinauha-keräykseen. Vuosittain järjestettävässä Mielinauha-kampanjassa rohkaistaan puhumaan mielenterveydestä ja mielenterveyteen liittyvistä haasteista.
Tänä vuonna Mielinauha-keräyksen kampanjakasvona toimii artisti Samu Haber. Mielinauha-kampanja järjestetään jo seitsemättä kertaa.
Uutuuslevite on valmistettu rypsiöljystä. Täysin kasvipohjainen levite on palmuöljytön ja sen vihreä väriä on peräisin kurkumiinista ja spiruliinasta. Levitteellä on Sydänmerkki ja se on pakattu kartonkipäällysteiseen rasiaan, joka voidaan kierrättää kartonkina.
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat





