"Tämä tuskin on se tulevaisuus, jota toivomme" – Lidl lähestyy ministeri Jari Leppää elintarvikelain uudistuksen johdosta
Kaupan omista merkeistä luopuminen tietäisi Lidlin mukaan kuluttajien valikoiman kaventumista. Omat merkit vastaavat noin 24 prosenttia kaupan myynnistä.

Osaston luetuimmat
- Näihin lohkoperunoihin ihastuvat kaikki ‒ salainen ainesosa yllättää17.3.
- S-ryhmä laskee lähes 400 ruokatuotteensa hintaa11:30
- Huippuravintola Finnjävel tarjoilee verilettuja ja kanaviillokkia Lontoossa – ”Eikö ole helvetin hyvää?” kysyy Michelin-kokki Tommi Tuominen08:56
- Alkoholi olisi hyvä vientituote Suomelle, mutta näkyvyys on nolla – ”Asiakas kysyi, onko tuotetta oikeasti edes olemassa”07:00 Tilaajalle
- Valtakunnallinen kurkkuviikko juhlii suosikkivihannesta – suomalainen popsii 30 kurkkua vuodessa20.3.
- Rahkapiirakat16.2.2022
- Mummon lihapullat10.3.2017