Kaupalliset radiot valjastetaan metsäalan markkinointiin − kampanjan taustalla Metsämiesten Säätiö
Metsäalan monipuolisia opiskelu- ja työtehtäviä mainostavan radiokampanjan takana ovat metsäalan toimijat.
Radiokampanja muistuttaa metsäalan merkityksestä ja sen tarjoamista monipuolisista työtehtävistä. Kuva: Jarkko SirkiäKaupallisissa radioissa käynnistyi tällä viikolla kampanja, joka muistuttaa metsäalan tarjoamista monipuolisista työtehtävistä. Radiokampanjan takana ovat Metsämiesten Säätiön kanssa yhteistyössä olevat metsäalan toimijat.
Kampanjan viestinä on, että metsäala tarjoaa monipuolisia opiskelu- ja työtehtäviä. Työtä riittää metsän- ja luonnonhoidossa, metsänomistajien palvelussa, puunkorjuussa, puunhankinnassa, tutkimuksessa sekä paikkatiedon parissa.
Osaaville tekijöille on työmahdollisuuksia kautta maan.
Radiomainonnassa ovat mukana metsäalan toisen asteen oppilaitoksia, ammattikorkeakouluja ja yliopistot sekä Finsilva, Koneyrittäjät, Laania, Luonnon-, ympäristö- ja metsätieteilijöiden liitto Loimu, Metsä Group, Metsäkoulutus ry, Metsämuseo Lusto, Metsänhoitoyhdistykset, Paperiliitto, Teollisuusliitto ja Tornator.
Kampanjan kokoaa Metsämiesten Säätiö.
Artikkelin aiheetMetsäpalvelu
Miltä metsäsi näyttää euroissa? Katso puun hinta alueittain ja hintojen kehitys koko Suomessa.

- Osaston luetuimmat







