MTK:n toiminnanjohtaja S-ryhmän uudesta halpuuttamiskampanjasta: "Onhan tämä surkuteltavaa"
Antti Sahin mukaan kampanjalla ei millään lailla tueta ruuan arvostusta.
"Onhan tämä surkuteltavaa, jos ruokamarkkinoilla hinta on ainoa asia, josta puhutaan", Antti Sahi toteaa. Kuva: Antti RaatikainenS-ryhmä ilmoitti aiemmin tänään keskiviikkona, että se laajentaa ruuan hinnanalennuskampanjansa koskemaan aiempaa useampia tuotteita. MTK:n toiminnanjohtajan Antti Sahin mukaan S-ryhmän tuore kampanja osoittaa kahta asiaa.
"Onhan tämä surkuteltavaa, jos ruokamarkkinoilla hinta on ainoa asia, josta puhutaan", hän toteaa.
Sahin mukaan halpuuttamiskampanjalla ei millään lailla tueta ruuan arvostusta.
Toinen näkökulma halpuuttamiskampanjaan on hänen mukaansa se, ettei ruokaketju ole avoin. Sahi viittaa tällä ajatuksella siihen, että sitä, mistä halpuuttamiseen käytettävät rahat todellisuudessa otetaan, ei ole julkisesti kerrottu.
"Tämä osoittaa myös sen, miten suomalainen ruokamarkkina toimii, ja missä markkinavoima on olemassa. Tilanne kertoo, että kaupan markkinavoima on Suomessa äärettömän vahva.
S-ryhmä kuvaa tämänkertaista halpuuttamiskierrosta "klassikkohalpuuttamiseksi".
"Jos huumori on tuolla tasolla, ei se paljon naurata", Sahi toteaa.
Lue lisää:
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat
